Veelgestelde vragen

Hoe kan ik op de webshop bestellen?

Bestellen bij Eerste-Hulp-Materiaal.nl is eenvoudig. Als u een product heeft gevonden via het menu of via een zoekopdracht, dan klikt u vervolgens op 'meer' voor meer informatie. Als u direct over wilt gaan tot bestellen, dan kunt u meteen op 'in winkelwagen' klikken. Uw bestelling wordt direct toegevoegd aan uw persoonlijke winkelmandje. Naast het productoverzicht ziet u hier de BTW en verzendkosten en kunt u hier eventueel het aantal stuks ingeven / wijzigen. Eventueel kunt u met de knop 'ga door met winkelen' nog andere producten aan uw bestelling toevoegen. Nadat u een betaalmethode heeft gekozen, klikt u op 'doorgaan naar betalen'. U bent nu aanbeland in het laatste scherm, waar we vragen om uw persoonlijke gegevens in te voeren zodat we de bestelling kunnen voltooien. Vergeet niet een vinkje te plaatsen bij 'ik ga akkoord met de algemene voorwaarden'.

Wat is de gemiddelde levertijd van een product?

Wij zullen de bestelde producten zo snel als mogelijk bij u bezorgen. Gemiddeld bedraagt de levertijd 2 a 3 werkdagen. Mocht de levering om welke reden dan ook langer duren, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Op welke tijden is Soterios telefonisch bereikbaar?

Soterios is op werkdagen (ma-vr) telefonisch van 8:30 - 17:00 bereikbaar op telefoonnummer 0183-301792.

Wat is de procedure voor retourzending van een besteld product?

Mocht het product u om welke reden dan ook niet bevallen, dan heeft u de mogelijkheid om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren naar ons bezoekadres. Wij stellen het op prijs als u het product in de originele verpakking en ongeopend naar ons retour stuurt. Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht, ga dan naar onze pagina over retour en vul het formulier in. U krijgt uw geld terug of, als u dit wilt, een kortingscode voor een volgende bestelling. Dit dient u aan te geven in het veld opmerkingen.

Wat zijn de administratie-en verzendkosten?

De standaard administratie-en verzendkosten bedragen 10 euro. (incl. verpakkingsmateriaal)
Als u voor meer dan 50 euro exclusief BTW besteld, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Wat moet ik doen als ik het product beschadigd of in beschadigde productverpakking ontvang?

Wij verzoeken u dit direct na ontvangst aan ons te melden door te reageren op de bevestigingsmail van de bestelling. Mocht u deze niet meer hebben, neem dan telefonisch contact met ons op (0183-301792). U kunt het beschadigde product retour sturen naar ons bezoekadres. De kosten voor het retourzenden zullen wij in zo'n geval voor onze rekening nemen. We zullen u vervolgens een nieuw onbeschadigd product toesturen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat te doen?

Wij vragen u dit na ontvangst direct aan ons te melden door te reageren op de bevestigingsmail van de bestelling. Wij nemen dan direct contact met u op om de productwisseling in gang te zetten.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Deze zijn te vinden op onze website onder het kopje 'algemene voorwaarden'.

Hoe gaat Soterios om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij gaan zeer zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Wij slaan uw gegevens op om uw bestelling te kunnen verwerken en om u op de hoogte te stellen van interessante aanbiedingen. Meer over dit onderwerp kunt u lezen in onze privacy policy.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt bij ons op 6 manieren betalen, namelijk: iDeal, iDeal QR, Bunq, PayPal, Overboeking en Bancontact (België). U kunt kiezen welke methode u wilt gebruiken als u het bestelproces doorloopt (winkelmandje).